راه‌اندازی خط خدمات کشوری ۱۵۹۴ شرکت گاز در زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: خط خدمات کشوری ۱۵۹۴ در راستای گسترش خدمات غیرحضوری و افزایش سرعت پاسخ‌گویی، در استان ها راه اندازی شده و با توجّه به اینکه به صورت یکپارچه در کشور قابل بهره برداری است؛ امکان ثبت درخواست‌ها را به‌صورت شبانه‌روزی و فقط با یک تماس تلفنی فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فاخر 24،رحیم سلیمانی نژاد با بیان اینکه این سامانه، گامی مؤثر در تسهیل ارتباط مشترکین با شرکت و کاهش مراجعات حضوری به شمار می‌رود؛ اظهار داشت: مشاهده صورت حساب و پرداخت آن، پرداخت قبض و شناسه پرداخت، اعلام رقم کنتور، اطلاع از تعرفه ها، مقررات و خدمات شرکت، ارتباط با کارشناسان، ارتباط با واحد شکایات و گزارش تخلفات و ارتباط با مدیرعامل از قابلیت های این سیستم است.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۵۹۴ که با هدف تسریع در پاسخ‌گویی به درخواست‌ها و پیگیری‌های مشترکین طراحی شده، از جمله ابزارهای هوشمند ارتباطی است که در بستر تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات متنوعی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد؛ اذعان کرد: شهروندان می توانند در ساعات اداری استان زنجان از شنبه تا چهارشنبه؛ تنها با شماره ۱۵۹۴ تماس گرفته و در ادامه از طریق کدهای دستوری تلفن گویا؛ از خدمات شرکت گاز استان زنجان بهره‌مند شوند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه سامانه تلفنی گویای ۱۵۹۴ به‌صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و امکان ثبت درخواست‌ها اعم از اعلام و ثبت رقم کنتور، دریافت صورتحساب گاز، پرداخت غیرحضوری قبض، ثبت و پیگیری درخواست‌ها و شکایات مردمی و دریافت راهنمایی‌های لازم را از طریق تلفن برای عموم فراهم می‌سازد؛ تصریح کرد: این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده است که مشترکین می‌توانند به‌صورت خودکار یا با راهنمایی اپراتور، درخواست‌های متداولی مانند پیگیری اشتراک، ثبت مشکل یا خرابی، اطلاع از وضعیت انشعاب، دریافت اطلاعات صورتحساب، تغییر اطلاعات تماس و آدرس و همچنین دریافت مشاوره فنی را انجام دهند.

سلیمانی نژاد خاطرنشان کرد: این سامانه گامی مؤثر در جهت افزایش سرعت پاسخ‌گویی، کاهش هزینه‌ها و مراجعات حضوری، ارتقاء رضایتمندی مشترکین و بهبود مدیریت خدمات گازرسانی است.

وی همچنین از شهروندان خواست تا در صورت نیاز به دریافت خدمات غیرحضوری و فوری، سامانه ۱۵۹۴ را به‌عنوان نخستین گزینه تماس خود انتخاب کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در پایان تاکید کرد: ارائه خدمات تلفنی بدون وقفه، بخشی از رویکرد شرکت گاز استان زنجان در مسیر تحول دیجیتال، دسترسی برابر و خدمت‌رسانی هوشمندانه به عموم مردم، به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار و فاقد دسترسی به اینترنت محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است اطلاعات کامل درباره نحوه استفاده از این سامانه و سایر خدمات شرکت گاز، از طریق پایگاه اینترنتی شرکت گاز استان زنجان به آدرس  www.nigc-zanjan.irhttp://www.nigc-zanjan.ir  قابل دسترسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *