مرکز ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب زنجان: ۹۰ هزار تماس در سه ماه اول سال پاسخ داده شد

به گزارش پایگاه خبری فاخر 24،علی محمد نادرخانی اظهار کرد: بیشترین دلیل تماس مشترکین در این مدت به ترتیب مربوط به اعلام قطعی آب، اعلام شکستگی، پرداخت قبوض و شرکت در نظرسنجی ها بوده است.
وی افزود: درخواست های صوتی مشترکین و تماس با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز به ترتیب دیگر دلایل تماس با واحد ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب را به خود اختصاص داده اند.
مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: این شرکت برای تسهیل در دریافت خدمات آب و فاضلاب در کمترین زمان و با دقت و شفافیت بالا، تمامی خدمات خود را بصورت غیرحضوری نیز ارائه می کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: بستر اینترنت، سامانه پیامکی و تلفنی و همچنین اپلیکیشن آبفا از جمله راه های دریافت خدمات آب و فاضلاب بصورت غیرحضوری در استان زنجان است.
نادرخانی تاکید کرد: سامانه تلفنی 122 به عنوان یکی از مهمترین بسترهای خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب، بدون نیاز به پیش شماره بصورت شبانه روزی در تمامی زمینه ها به مشترکین آب و فاضلاب در استان زنجان خدمات رسانی می کند.