هیچ توافقی بدون اذن رهبری امضا نخواهد شد

نایب‌رئیس مجلس با تأکید بر حفظ وحدت ملی گفت: هرگونه توافق در حوزه مذاکرات تنها با تأیید رهبری انقلاب انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فاخر،علی نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع مردم زنجان در میدان انقلاب با یادآوری فرمایشات امام شهید در مورد مبعوث‌شدن مردم در صورت به‌خطرافتادن ایران اظهار کرد: این بیانات ناشی از آگاهی از صلابت مردم ایران بود، چنانچه بعد از شهادت امام خود توسط امریکا، آنچه که حق امام بر گردن امت بود را ادا کرده است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امریکا با شهید کردن پدر امت، ما را تا ابد داغدار کرده و ما تا ابد با امریکا پدرکشتگی خواهیم داشت، افزود: حضور مردم در ۶۰ شب گذشته در هیچ جای دنیا تکرارپذیر نیست و ادای حق امام توسط امت است.

وی با تشریح سابقه عملکرد امریکا در ایران از دوران مصدق گفت: این سابقه سرشار از دروغ و خیانت در دیگر کشورها از جمله لیبی، عراق، افغانستان و شیلی هم تکرار شده و این رفتارهای تحقیرآمیز با کشورهایی مانند ژاپن همچنان ادامه دارد.

نیکزاد فرهنگ دینی نهضت کربلا را در مورد عدم بیعت‌نکردن اهل دین با یزیدیان یادآور شد و گفت: ای مردم بیایید تاریخ بخوانیم و عبرت بگیریم، چرا که تاریخ عبرت‌آموز است و دشمن در وسط دو مذاکره جنگ را بر ما تحمیل کرده است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در قبال فتنه‌انگیزی دشمن در این مقطع، شرایط دشمن در گرماگرم جنگ رمضان و شروط اعلامی را برای پایان آن را تشریح کرد و گفت: بعد از آن شورای‌عالی امنیت ملی، ۱۰ بند به رهبری انقلاب ارائه و پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه میانجی مذاکرات ایران و امریکا فرمانده ارتش پاکستان شیعه و ایران‌دوست است و علاقه‌مند نقش‌آفرینی در این جنگ است، ادامه داد: آتش‌بس با ۱۰ بند شامل آتش‌بس در جبهه مقاومت، رفع تحریم‌های اولیه و ثانویه، حفظ توانمندی‌های انرژی هسته‌ای در امور مختلف، جمع‌آوری پایگاه‌های امریکایی، صحبت‌نکردن در امور هسته‌ای، پرداخت خسارت و … در دستور کار قرار گرفت که آغاز و پایان آن مقاومت بود.

نیکزاد با تأکید بر اینکه مذاکرات پاکستان با اذن رهبری انقلاب انجام شد چرا که ایشان نیروهای جان‌برکف بیشماری در بین مردم دارد، ادامه داد: به‌محض آغاز مذاکرات دشمن، شرایط را تغییر و صحبت‌های دیگری از جمله تعهد تعطیلی ۲۰ ساله فعالیت هسته‌ای ظاهری،البته با دروغ‌گویی به مردم، تحویل ذخیره اورانیوم و مشارکت به‌جای عمان در اداره تنگه هرمز را مطرح کرد، لذا تیم مذاکره‌کننده پاسخ امریکا را با تندی داد، که هیچ حرفی با آن‌ها نخواهیم داشت.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران در موضوع انرژی هسته‌ای و تنگه هرمز هیچ مذاکره‌ای نخواهد کرد و دلیل ترک میز مذاکره توسط دشمن هم همین بوده است.

وی با تأکید بر اینکه جنگ ما وجودی است و ما برای بقا، چرخه مذاکره، جنگ، صلح و دوباره جنگ را نخواهیم پذیرفت، تصریح کرد: ای مردم شما را به خدا، اتحاد را حفظ کنید چرا که ایران ما، امید مظلومان دنیا است و ما نباید آن‌ها را ناامید کنیم.نیکزاد تأکید کرد: مردم وحدت را حفظ کنید و مطمئن باشید که هیچ توافقی بدون اذن رهبری انقلاب امضا نخواهد شد و هر اقدامی در این حوزه نیازمند تایید ایشان است، پس اتحاد خود را حفظ کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *