تأکید رئیس دانشگاه آزاد زنجان بر تداوم شکوفایی مدارس سما

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در دیدار با مدیران مدارس سما، بر ارتقای کیفیت آموزشی و حفظ اعتماد خانواده‌ها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فاخر،به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و استاد، معاون امور مدارس سما به همراه مدیران مدارس، با دکتر احمد نقیلو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان دیدار کردند.

احمد نقیلو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، ضمن گرامیداشت مقام معلم و اشاره به عزت نفسی که این شغل به معلمان میبخشد، گفت: سمای امروز با سمای گذشته قابل مقایسه نیست؛ امکانات آموزشی، فعالیتهای پرورشی، نیروهای انسانی و معلمان تفاوت چشمگیری کرده است.

وی افزود: به مدد دید وسیع شهید دکتر طهرانچی، مدارس سما از چندین بعد سروسامان یافت؛ توسعه مدارس، رقابت کیفی و ایده بوستان تربیت علوی و فاطمی از دستاوردهای ایشان است که در آن کیفیت آموزش و موضوع تربیت هر دو مورد توجه قرار گرفت.

نقیلو خاطرنشان کرد: اگر بین استانها مقایسه کنیم، اقدامی که در زنجان انجام گرفت، با همت و پشتکار همکاران سما زنجان در سطح کیفی بالایی قرار دارد. اما رضایت و توقف بر شرایط موجود پذیرفتنی نیست؛ هر روز پیشرفت و علم، وضعیت را بهتر از روز قبل خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تأکید کرد: مشکلات باعث عقب ماندگی سما نشده است. مردم با دیدن کیفیت به سما اعتماد میکنند؛ همین اعتماد یعنی ما برنده ایم. اگر روزی اعتماد مردم را از دست بدهیم، پایان کار ماست.

وی با اشاره به سختیهای آموزش مجازی گفت: تلاشها متوقف نشده، بلکه بیشتر هم شده و سما همچنان تداوم شکوفایی و پیشرفت را حفظ کرده است.

همچنین در این دیدار، مدیران مدارس سما بر لزوم هم‌افزایی و همکاری نزدیک میان دانشگاه و مدارس سما، استفاده از امکانات و ظرفیتهای دانشگاه آزاد، و حضور اساتید دانشگاه در مدارس سما به ویژه دبیرستانهای دوره دوم تأکید کردند.

در پایان این نشست مقرر شد ظرفیتهای دانشگاه در اختیار مدارس سما قرار گیرد و نشستهای مشترک در حوزه های اداری و آموزشی ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *