افزایش سهمیه نانوایی‌های بربری و سنگک زنجان در آستانه ماه رمضان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان از افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های بربری و سنگک شهری و روستایی استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فاخر،ولی اله زمانی با تاکید به ترمیم سهمیه واحدهایی نانوایی کسر سهمیه شده استان مطابق با سهمیه دی ماه، عنوان کرد در صورت تخصیص آرد مناسبتی برای ماه مبارک رمضان از طرف شرکت بازرگانی دولتی ایران، سهمیه کلیه واحد‌های پخت نان بربری و سنگک شهری با سهمیه روزانه زیر ۴ کیسه به ۴ کیسه و روستایی با سهمیه زیر ۳ کیسه به روزانه ۳ کیسه افزایش یابد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه واحد‌های بربری و سنگک با سهمیه بالاتر از ۶ کیسه اجازه پخت نان در شیفت صبح را نیز دارند؛ «ترمیم سهمیه» سایر واحدها از محل آرد فوق العاده مناسبتی را منوط به نظر فرمانداری اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *