تجلیل از قهرمان زنجانی وزنه‌برداری جهان در سازمان اوقاف / واگذاری زمین وقفی به حمیدرضا محمدی‌تنها

حمیدرضا محمدی‌تنها، دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جوانان جهان، ظهر امروز در مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری مورد تجلیل قرار گرفت. در این دیدار ضمن تقدیر از افتخارآفرینی این ورزشکار زنجانی که مدال خود را به یاد شهدای مظلوم تقدیم کرده بود، با موافقت رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، یک قطعه زمین وقفی به وی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری فاخر ،حمیدرضا محمدی تنها قهرمان جوانان جهان در رشته وزنه‌برداری، امروز با حضور در سازمان اوقاف و امور خیریه مورد تجلیل قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، از افتخارآفرینی این ورزشکار زنجانی تقدیر به عمل آمد و با موافقت رئیس سازمان اوقاف، یک قطعه زمین وقفی به وی واگذار شد.

حمیدرضا محمدی تنها در این دیدار با اشاره به برگزاری رقابت‌های جهانی در شهر اسماعیلیه مصر اظهار داشت: خدا را شاکرم که در این شرایط توانستم پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در رقابت‌های جهانی به اهتزاز درآورم. با تمام وجود و به عنوان سرباز وطن در این مسابقات حضور یافتم.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات برای او اهمیت ویژه‌ای داشته است، افزود: با توجه به شرایط حساس منطقه، یاد و خاطره شهدای مظلوم میناب را گرامی داشتم و با الهام از فداکاری‌های آنان در این رقابت‌ها شرکت کردم.

قهرمان جوانان جهان تأکید کرد: امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است، حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح و ایثارگری خون شهداست و امیدوارم بتوانم با تلاش بیشتر، در میادین مختلف ورزشی نام ایران اسلامی را سربلند نگه دارم.

محمدی تنها همچنین از حمایت‌های رئیس سازمان اوقاف و مدیرکل اوقاف استان زنجان قدردانی کرد و گفت: این هدیه و حمایت‌ها انگیزه مضاعفی برای ادامه مسیر حرفه‌ای‌ام خواهد بود و تلاش می‌کنم پاسخ این اعتماد را با افتخارآفرینی‌های بیشتر بدهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *