کشف و معدومسازی ۱۳ کیلوگرم مواد خام دامی فاسد در خدابنده
به گزارش پایگاه خبری فاخر،در راستای اجرای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان و با هدف تأمین سلامت و امنیت غذایی شهروندان، بازدید مشترکی از مراکز عرضه مواد خام دامی در شهر نوربهار و شهرک محمودآباد انجام شد.
اسماعیل منصوری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خدابنده با اعلام این خبر گفت: در جریان این بازدید که با همکاری کارشناسان دامپزشکی و شبکه بهداشت صورت گرفت، مقدار ۱۳ کیلوگرم انواع مواد خام دامی تاریخگذشته، فاسد و غیرقابل مصرف کشف، ضبط و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی معدوم شد.
وی افزود: یک نفر متخلف نیز به منظور رسیدگی به تخلفات بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شد و نظارتها بر مراکز عرضه فرآوردههای خام دامی بهصورت مستمر ادامه دارد.
منصوری از شهروندان خواست فرآوردههای خام دامی مورد نیاز خود را صرفاً از مراکز مجاز تهیه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را از طریق سامانه ارتباط مردمی دامپزشکی به شماره ۱۵۱۲ گزارش دهند.